وبلاگ

معرفی سری کتاب‌های راه موفقیت برای تقویت زبان چینی

بلاگ

معرفی سری کتاب‌های راه موفقیت برای تقویت زبان چینی

در عصر مدرن برای یادگیری هر زبان جدیدی پیش از هرچیز نیاز به کتاب‌های آموزشی داریم. فرقی نمی‌کند قصد شما مهاجرت تحصیلی یا شغلی و یا زندگی باشد و یا از روی علاقه اقدام به یادگیری زبان جدیدی کنید، در هر صورت لازم است که از کتاب‌های آموزشی استفاده کنید. هرچند امروزه بسیاری از اپلیکیشن‌های آنلاین برای یادگیری زبان استفاده می‌کنند، اما همه می‌دانیم که کتاب‌های مدرن کمک‌آموزشی را متخصصان آموزش زبان تنظیم کرده‌اند. بنابراین حتی اگر از اپلیکیشن برای یادگیری زبان چینی استفاده می‌کنید، مطالعه کتاب‌ها را از یاد نبرید. سری کتاب‌های راه موفقیت یکی از کتاب‌های مناسب برای کمک به ارتقای سطح زبان چینی است. برای آشنایی با این کتاب با ما همراه باشید.

سری کتاب‌های راه موفقیت

سری کتا‌ب‌های راه موفقیت یکی از بهترین منابع برای یادگیری زبان چینی است. با تسلط بر این کتاب شما می‌توانید به بیش از ۶۰۰۰ هزار کلمه مسلط شوید و در آزمون اچ اس کی به شکلی اعجاب‌آور ظاهر شوید. در حقیقت کسی که این کتاب را به خوبی فرابگیرد، درنهایت می‌تواند زبان چینی را به شکلی روان و مسلط صحبت کند.

این سری شامل ۴۷ کتاب و ۸ سطح کلی است و شامل کتاب جواب، کتاب کار و سایر کتاب‌ها برای افزایش تواناهایی شنیداری، نوشتن، مکالمه و درک مطلب است. به‌علاوه همه این کتاب‌ها شامل فایل صوتی هستند که برای افزایش مهارت شنیداری و یادگیری درست تلفظ‌ها بسیار ضروری است. کتاب‌های راه موفقیت شامل سطح مبتدی تا سطح پیشرفته است و از آنجا که دارای کتاب‌های پاسخ و راهنما است به زبان‌آموزان کمک می‌کند که مشکلات گرامری خود را با استدلال فرابگیرند.

  • در سطح یک این کتاب به دقت و با جزئیات به توضیح مبنای آهنگین زبان چینی و تن‌های آن می‌پردازد. هرچند این کتاب برای سطح یک یادگیری زبان است، اما همه می‌دانیم که گاهی حتی افرادی که به زبان تا حدی مسلطند در تلفظ‌ها با مشکلاتی روبرو می‌شوند. زبان چینی از این جهت ممکن است زبانی باشد که به نسبت زبان‌هایی مانند انگلیسی چالش‌برانگیزتر است. بنابراین سطح یک این کتاب برای تمام کسانی که سعی در ارتقای سطح خود در زبان چینی دارند، توصیه می‌شود.
  • پس از یادگیری تلفظ‌های چینی سطح دوی این کتاب بسیار کمک‌کننده است. یادگیری مکالمات روزمره، نکات ضروری گرامر، نوشتار کارکترها و آموزش نکات تکمیلی در رابطه با تلفظ‌ها از ویژگی‌های سطح دوی کتاب‌های راه موفقیت است.
  • مقدمه‌ی یادگیری سطح سه، مطالعه دقیق سطح دو است. این سطح که مانند سطح دو دارای دوجلد است باز هم بر نکاتی مربوط به گرامر و مکالمه تاکید می‌کند. در این سطح متونی برای بهبود درک مطلب نیز ارائه شده است.
  • سطح چهار این کتاب‌ها شامل پنج جلد است. پس از خواندن این پنج جلد زبان‌آموز به سطح مقدماتی مسلط است. پس از پایان سطح مقدماتی توانایی درک مطلب، مکالمه و مهارت‌هاای شنیداری تا سطح قابل قبولی ارتقا دهید.
  • سطح پنج و شش درواقع شروع سطح پیشرفته است. در این سطح‌ها نیز درسگفتارهایی برای افزایش مهارت شنیداری و گفتاری درنظر گرفته شده است. این سطح‌ها دارای سه جلد است و که در مجموع به رشد توانایی‌هایی گرامری، درک مطلب، گفتگوهای روزمره و مهارت‌های شنیداری کمک می‌کند.
  • سطح هفت و هشت هرکدام شامل سه جلد است. درواقع این سطوح شامل تمرین متون پیشرفته و نکات گرامری تکمیلی است. این دو سطح از آنجا که بسیار پیشرفته‌اند تمام به زبان چینی نوشته شده‌اند. آرایه‌های ادبی چینی و متون انتزاعی، اجتماعی، فلسفی و سیاسی از جمله محتویات این کتاب‌ّاست.
بیشتر بخوانید:  باورهای غلط درباره یادگیری زبان چینی

برای دانلود کتاب‌های موفقیت به این لینک رجوع کنید.

یادگیری زبان چینی در شصت روز

در بین کتا‌ب‌های آموزش زبان چینی این کتاب یکی از کامل‌ترین منابع است. در این کتاب هجاهای زبان مناندارین معرفی می‌شوند و سپس به آواهای زبان چینی پرداخته می‌شود. مکالمات روزمره مانند سلام و احوالپرسی، ارتباطات خانوادگی، معرفی، تاریخ و اعداد، هفته و زمان، آب و هوا و موضوعاتی ازاین دست در این کتاب آمده است. ترجمه این کتاب اکنون در بازار موجود است و می‌توانید با رجوع به سایت‌ها و فروشگاه‌های آن را تهیه کنید. برای خرید آن می‌توانید به این لینک رجوع کنید.

به جز این دو مورد که با هم به مرور کوتاه آن پرداختیم کتاب‌های آموزشی دیگری هم برای زبان‌آموزان وجود دارد. برای مثال کتاب NEW Chinese reader, Times newspaper reading course, modern mandarin Chinese grammar, fundamentals of Chinese characters, common Chinese idioms  از جمله این کتاب‌ها هستند. هر کدام از این کتاب‌ها برای تقویت بخشی ازتوانایی‌های شما در زبان چینی طراحی شده‌اند. برخی کتاب‌ها برای تقویت اصطلاحات، برخی برای تقویت درک مطلب یا مکالمه و یا گرامر به کار می‌روند. در هر صورت فرقی نم‌کند هدف شما از یادگیری زبلان چیست، برای یادگیری هر زبانی نیاز دارید که توانایی‌های مختلف را به شکل یکسان در خود تقویت کنید.

اگر شما نیز از کتاب‌های آموزشی به شکلی خودآموز یا همراه با معلم برای یادگیری زبان چینی استفاده می‌کنید، نظر و تجربه خود را در این باره با ما در میان بگذارید.

دیدگاه خود را اینجا قرار دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Select the fields to be shown. Others will be hidden. Drag and drop to rearrange the order.
  • Image
  • SKU
  • Rating
  • Price
  • Stock
  • Availability
  • Add to cart
  • Description
  • Content
  • Weight
  • Dimensions
  • Additional information
Click outside to hide the comparison bar
Compare